Search:

Type: Posts; User: Heka

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    1,856
    Views
    133,402

    Sticky: Re: The Rant Thread (v 1.2)

    We're the opposite, we have amazing ACs because we regularly hit 45-47C in summer. I would love it to be 37C right now. That kinda weather is my jam. We alwasys get the freezing winters, cos desert,...
  2. Thread: Spinning!

    by Heka
    Replies
    8
    Views
    326

    Re: Spinning!

    Pictureeesss

    https://ibb.co/sH1Yqwt

    https://ibb.co/vzjgc0F
  3. Replies
    4,479
    Views
    391,740

    Sticky: Re: Things that make you smile

    Carlllllllllll
  4. Thread: Readings

    by Heka
    Replies
    6
    Views
    114

    Re: Readings

    Can you explain what you mean by boards please? I don't know what you mean sorry lol, then I know what I'm channeling!
  5. Replies
    1,856
    Views
    133,402

    Sticky: Re: The Rant Thread (v 1.2)

    Hahaha awwww. Trade ya? Currently experiencing temps 5C lower than average. Climate change in the desert! Yay!


    I would like to rant about how public education staff are striking next week...
  6. Thread: Readings

    by Heka
    Replies
    6
    Views
    114

    Re: Readings

    I'm gonna be honest, I've been reluctant to do this one. I think that regarding a YouTube page, it's success would be determined by subscribers, comments, views and likes etc, or not. But I pulled a...
  7. Thread: Chernobyl omg

    by Heka
    Replies
    0
    Views
    21

    Chernobyl omg

    I've just finished episode 2!! Who else has watched Chernobyl?!
  8. Replies
    6
    Views
    125

    Re: Just wanted to say hi

    Welcome!!!!
  9. Thread: Readings

    by Heka
    Replies
    6
    Views
    114

    Readings

    Heka needs practise.

    Heka's own reading work/other messages are giving her instructions to read for people.

    Runes are my main jam. I've got a new Oracle deck I'm playing with. I have 3 other...
  10. Replies
    1,545
    Views
    68,541

    Sticky: Re: Whatcha thinking about now?

    Standing upside down is a skill! Come try itttt!

    - - - Updated - - -



    You too Thal, and other northerners xxx
  11. Replies
    1,545
    Views
    68,541

    Sticky: Re: Whatcha thinking about now?

    I wish I could get sunburnt...

    Happy Winter Solstice to my fellow southerners! Longest night of the year get at me. Quiz night tonight, channelling that long night energy to win yooooo.

    But...
  12. Replies
    1,545
    Views
    68,541

    Sticky: Re: Whatcha thinking about now? (v2)

    Damn, now I'm analysing what I complained about today.
  13. Thread: Soul voice

    by Heka
    Replies
    5
    Views
    152

    Re: Soul voice

    Yeah it definitely sounded like Christian mystics to me too. I just don't know much about it really, from any angle.

    Empowered and unique... she'd be proud of me I think!
  14. Thread: Soul voice

    by Heka
    Replies
    5
    Views
    152

    Re: Soul voice

    Omfg how did I forget about galdr?! *facepalm*

    I also wonder how much of my reading was a projection of where she was at, or if we really were just both on the same wavelength and put in the right...
  15. Replies
    1,545
    Views
    68,541

    Sticky: Re: Whatcha thinking about now? (v2)

    Science teacher at my school/brilliant old Polish lady/newly discovered energy worker, came up to me today, touched me and went "oh gosh! What is wrong?! I need to see you for some work right away",...
  16. Thread: Soul voice

    by Heka
    Replies
    5
    Views
    152

    Soul voice

    Anyone ever heard of soul voices? Or soul song? Or soul art?

    Story time!
    So at that fair the other weekend, there were people doing readings everywhere, mostly tarot (I can do that myself, or...
  17. Replies
    1,545
    Views
    68,541

    Sticky: Re: Whatcha thinking about now? (v2)

    I am overwhelemed and overworked and overexcited about all that I'm achieving but I have so much more to do and I stressed.
  18. Replies
    13
    Views
    418

    Re: Beginner Crystal Sets

    Literally never heard of them, so naturally I had to get one

    https://www.crystal-life.com/product/fairy-stone-canada/
  19. Replies
    13
    Views
    418

    Re: Beginner Crystal Sets

    Oooo pretty.

    My random acquisitions from the fair were a "fairy stone" from Canada I think (kinda looks like poured concrete lol) and a Shiva Lingam (so?)
  20. Replies
    13
    Views
    418

    Re: Beginner Crystal Sets

    I'm trying to be more deliberate in my crystal use. A gf came round and helped me cleanse and charge and put a few to work. Trying to maintain it atm
  21. Replies
    1,856
    Views
    133,402

    Sticky: Re: The Rant Thread (v 1.2)

    I always suck at getting out of bed. It's been my main symptom of depression for years. I'm managing my depression pretty well, but even then, mornings are hard. And I end up staying up too late all...
  22. Replies
    1,856
    Views
    133,402

    Sticky: Re: The Rant Thread (v 1.2)

    I'm sick to death of not being able to get out of bed in the morning. Doesn't help that it's bloody freezing. But I'm over it.
  23. Replies
    13
    Views
    418

    Re: Beginner Crystal Sets

    Ya know, I don't have a tree agate. I have about 200 rocks, and I don't have a tree agate. Wth



    Lots of things! And I guess what you want to use them for determines what you get (e.g. my friend...
  24. Replies
    13
    Views
    418

    Re: Beginner Crystal Sets

    Flourite and Hematite are pretty core ones I'd add, yeah (Clear Quartz is there). This set was more personal. I'd usually go Citrine over Golden Calcite too.
  25. Replies
    13
    Views
    418

    Beginner Crystal Sets

    What crystals would you pick for a beginner? What would you take into consideration?

    Yesterday I went to a psychic fair (yay!) and one of my friends was unable to come. She was hoping to buy some...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4